conpius!~


hey, korang da isi borang UPU?
yg sebaye aku jerk, ok?
act, sampai skrg aku xtau nak piley course ape...
couse yang bakal menentukan mase depan aku...
tanye orang, di biarkan sepi tanpa jawapan..
terkapai2 aku d tengah lautan..
*merepek la plak.. haha



k, di sebabkan tu, aku g try jwb kuiz yg di cadangkan oleh...
Mr. Muhammad Adli...
dye suggest at dlm group td...
so, aku pown bukak jerk la..

da jwb...
nak tau jawapannye?
ak rase cam..
TAK JAWAP POWN TAK PE... =='
sbb,, jawapannye aku tau..
n, aku pena dapat jawapan yg sebijii cam aku dapat td...

ni ha.. cam biase, mesty niy dapat markah tertinggi...

 SOSIAL : Bekomunikasi, mesra, orientasi manusia

Anda merupakan seorang individu yang suka berkomunikasi dengan orang lain daripada bekerja dengan objek, mesin ataupun data. Anda menghargai kepada aktiviti yang melibatkan perhubungan komunikasi sesama manusia, perkhidmatan menolong dan kebajikan masyarakat. Anda seorang yang mudah mesra dan mempunyai jiwa yang penyayang, lemah lembut, baik hati dan sensitif dengan keperluan seseorang. Anda suka bekerja dalam situasi yang mempromosi pembelajaran, pembangunan kendiri dan berorientasikan manusia. Kebiasaannya, anda mempunyai kemahiran komunikasi dan sosial yang tinggi untuk membantu orang yang memerlukan. Anda kurang berminat untuk melakukan kerja yang melibatkan struktur kerja yang rutin atau yang melibatkan pemikiran saintifik dan penggunaan mesin.

masalahnye plak, course yg dye (uitm) tawarkan, 1 pown aku xminat...
acane tu ek?
xpe2... ade 2 bulan agy ntuk aku pk.......
sape2 yg ade cadangan, ley ar cadangkan kat aku ek?
trime kaseh.. :D

korang nak jugak??
nah, bkk website niy k?
http://www.selangkah.uitm.edu.my/ujian-minat-kerjaya.cfm

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...