Hati & Perasaan

Assalamualaikum....


Tgk tittle at atas tuh... Perlu ker jage haty nan perasaan owg len,, even xd sape jage aty n perasaan kite?? Mcm2 perasaan ade skunk niyh... Orang tu tau ape jadi at aku,, but dye bia jerk n makin menambah arn sakit at aty niyh.. Bukannye nak pujuk or wat something yang melegekan... Sabar jerk la... Tu yang aku mampu buat skunk niyh...  Try jgk,, gne 'all is well' but,,xmenjadi... Mungkin coz perasaan niyh kuat sangat n amek mase yang lame untuk sembuh...



mungkin,,hati aku da jadi cam niyh..
Disebabkan tuh,, ak g travel at google td... Then, aku jumpe mende at bawah niyh... Insya-Allah,, aku try praktikkan... Nak cantumkan balik haty yang da berkecai niyh... Korang pown,, law kene cam aku jgk,, wat la mende yg same.. Insya-Allah, kite same2 akan dapat manfaatnye.. (:


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...