Sembuh!

yeah!  hye semue... seperti yg tertera di atas ( haha... cam nak wat surat kiriman rasmi jerk ),, aku da pulih... tapi belum sepenuhnye... thank to my bezfren, Mr. Mizie Aidil ataz segale nasihat n cadangan...  thanx jugak pade c die yg xberape nak membantu sangat, at least, kurang ar skit perasaan tu.. n sesiape yang contact aku malam tu... skunk niyh, aku mule percaye, hilang satu xbermakne hilang segalenya.... ramai agy yang ade... tu pown kalau kawan ramai la... :)
after 1 week, akhirnye, relation aku nan 'dye' kembali pulih... ade hikmah nape dye xikowt cakap aku...xbagi ape yg aku nak.. smlm, da terbukti.. ape dye?? hanye aku sorang yang tau.. :)  hmm... disebabkan tu,, skunk baru aku bersemangat nak wat keje skola yang bertimbun tuh.. (nak bukak skola da, nak xnk, kene wat jgk..)  tp,, skunk niyh,, di kale ini,, pkol 4 petang, hati aku n my bezfren, Hidayah Kamaruddin, berbelah bahagi... kiteowg xtau same ade nak join or x esok... law ikowt kan, kire cam reunion Cheeky, BUT, ade due orang tu, cam xperlu jerk... yela, kiteorang bukan rapat pown nan 'manusie' tuh, sejak form 1 lagy.. aleh2, nak gather same2... mmg tak la arn.,.. tp, law nak di fikirkan balek,, elok kteowg g jerk... yela, bile lagy nak hangout sesame law bukan skunk... paz niyh, lom tentu jumpe agy... memasing buzy nak SPM la katekan... haha...so,, kiteowg decide, redha jerk la ap yg bakal berlaku.... :))

we r, cheeky!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...