KALAU

Ngeh2. Aku memang suka update pasal kehidupan pas niy,
 slagi aku xmasuk mane2, xtenteram aku d watnye. Haha.

Erm. Tadi mak kejut, suruh cepat. 
Aku paham la maksud dye tu ape. Then, keluar bilik, tetibe je
' ko print x, yang malam tadi tu? tunjuk kat ayah'
'print ape?'
'MARA tu laaaaa...'

Haha.. ok2. 
Aku baru bangon, terus bagi arahan, memang la blur kan. 
Slow2 jalan kat rak tu, cari plastik yang mane 1.
 Keluarkan semue kertas. 
Belek2, jumpe la kertas yang d cari. 
Aku memang suke print, nak menghabiskan ink. 
Lagi 1, nak simpan, wat kenangan. XD

G dapur, bagi ayah. 
Dye tanye macam2. Tengok muke da lain.
 Nga berfikir la tu, pasal $ yang pasti. 
(yela, kami bukan orang senang.)

Da gitu, aku cakap la.....
'xya fikir2 da, xya serabut2, orang xmasuk pown sini'
Dye da wat muke pelik.
'iye, xpayah, nanti duit matrik tu macam mane? kan da bayar'
'itu boleh call, tanye orang tu'
'erm. xpe2, g pahang jer.'
'betul ni? ayah xkisah, nak ke pahang, pahang la. nak ke lumut pun, boleh jer.'

Dalam hati aku,
"Ha, sudah. Jangan la wat aku dalam dilema agy"

Then, nak tunjukkan yang aku memang da tekad nak masuk matrik tu,
aku cakap ar...
'xpe la yah, coursenye pown orang xminat.'
'hmm... suke hati kau la'

Ish2.. KALAU aku tau, tade aku p tekadkan sebulat hati nak pilih matrik malam tadi.
Tu la, xtanye ayah lagi.
Ko g tanye mak je, sape suruh.
Kaaaan da.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...