Tak Jadi :'(

Hyeeee~ Sedih niy. Rase cam nak mogok jer.
Kat entry yang lepas aku ade cakap, hari niy (Sabtu) nak balik kampong kan? Grrr.. hampeh tol! Ditunda, esok. 
Tu pown xtau balik pagi or tengah hari. 
Balik jer la malam niy, ape salahnye? 
Kalau xnak balik langsung, cakap la awal2, terus terang jer senang. 
Buley tumpang orang la! 
Geram niy.
 Yela! 
Da excited nak jumpe sedare mare, 
nak men nan anak2 buah aku yang kecik2 tu,
 nak g tuntut hadiah lagi, tetibe nak tunde plak. 
Memang la esok still jumpe, tapi sekejap jer wat pe? 
Datang makan, borak2 jap, then balik. 
Bosaaaaaaaaaaaaannnnn!! 

Hee~ 
disebabkan xjadi balik ry niy, 
barang aku pown belum habis kemas lagi,
 xd ar banyak mane pown. 
Barang2 tu memang xley nak masukkan sekarang, coz aku nak gune. 
2 luggage, 1 beg, 4 goodie beg, 1 baldi, beg laptop nan handbag. 
Banyak x? haha.. 
Sampai mak cakap tadi, kunk sampai satu bilik tu ko angkut kunk. 
Peduli ape aku, asalkan aku puas hati. 
Barang terlarang pown aku angkut skali. 
Shhh~.. jangan bagi tau felo (warden) auw. Kih3x

sebelum start pack
semasa

nak tau akhirnye gane? tunggu~
:D



:D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...