ntuk kau!


          Tadi ade kempen parti sempene PRU13, kat rumah niy la. Mane lagi! Aku jd mangse, kene kemas rumah.  Act, kene tolong masak sekali, naseb bek kwn mak sampai awal, dye la tolong, m.cik pown ade. Aku da xtaw nak wat ape, dok ngadap lappy. Start kol 2.30, makin ramai yang datang, aku kemas barang2 bawak masok dalam bilik. Kol 3 start, p.itam  ( cikgu Zahar ) yg bg ceramah. 

          Nga sedap2 dengar, tetibe tok cu tanye, ‘*****  xbalik? Da lame aku xnampak.’ Terkejut! Tergamam! Haha. Aku just senyum then geleng. Kebetulan, mak ade dok dekat2 situ jer  time tu. Dye dengar kowt, tp wat2 xdengar. Air mukenye berubah.

          Baliklah gile! Aku penat tau x? da la kalau ade ape2, aku yg jd mangse, ko nye pasal, aku yg kene tanggung. Aku tau ko bace niy, mesty la kan. Ko harap aku crite ape2, so ko ley tau ape yg jd kat rumah. Aku da nak sambung blaja niy, bek ko balik, ganty tempat aku bwk mak p jln2. Ko tunjuk jalan jer, bia mak yg drive. N aku tau, ko xnak biarkan mende niy berterusan. Aku rase mcm da makin teruk jer. Ko paham kan maksod aku. *Perempuan tu* that’s the clue. Get it? Cepat sikit! Aku da penat.

tengok niy...

Xoxo :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...