kecewa???

Hye korang. *mood hambar* Hmm.. pukul brape ntah td, 9 10, cam tu la. Ade sorang hamba ALLAH niy, post kat group Da Gang (sorry, aku memang suke eja cam tu) yg result PISMP or IPG da keluar. Aku pun, g lar cek. Masok number ic, then.... kecewa habis! Xdapat p intebiu. :'(  Aku terfikir, teruk sangat ker result aku? Jd cikgu sekolah rendah jer pown! Tetibe, masok dalam noti, ade sorang lagi hamba ALLAH niy post, kat group mane, aku da lupe, dye kate '6a ke atas depa pilih ntok pergi interview tu' -_-

Err... aku xtau nape aku sedih. Padahal, aku bukan nak pun masuk situ. Lagi pun, mak xbg. She said, 'ajar adik pun ko xnak, marah2, lagi la nak ajar anak orang' hehe. Kalau aku jadi cikgu, mesty anak2 murid aku takut t.. kerana sy seorang cikgu yg garang! XD

Haha.. Bangge la plak.. Taip2, meluahkan rase, aku teringat satu quote niy,

Jyeah! Allah tahu segalanya n ape yg terbaik ntok hamba-Nya. 
Xcaye? 
This..


Mungkin, ade yg lebih baik akan muncul lepas niy..
Keep waiting ^_^

:D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...