air mata..~

time mkn mlm td,, adk aku ckp..
'ape la,, tu pown nak nanges..'
then, ak denga ayah jwb...
'mcm ko la, bkn'e saket pown,, orang nanges bile saket jerk, tau?'
aku malaz nak lyn, truz g dapo..
OTW nak g dapo tu,
ak denga mak plak jwb,
'klu saket haty pown boleh nanges jugak'..
korg mzty xphm,
tp aku paham pe yg mak cube smpaikan..
Aku pown mcm mak jugak,
law t'lmpau saket haty,
mzty aku nanges..
yer la,,
ke mne tumpah kuah,
law xke nasi arn?
aku copy mak ak'e sifat la tu..
haha...

law at ostel,
bile pjuk orang nanges,
mzty ak swo dye nanges agy..
bukan'e swo benty..
sbb pe??
sbb, ble kuarkan air mate tu,
same la ngan kite kuar arn sjenis racun dr badan kite..
sbb tu la bile da nanges,
kite rase puas sgt..
so,, t sape2 yg trase nak nanges,
jgn pendam arn..
nanges jerk puas2..
bez ohh...!!


nanges cam niyh la ak ckp bez tu...ki3x



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...