bahagie!!

 firstly,, ak nak bertrime kasih at akak ak yg "gile" sikit niyh, sebab da tlong ak decorate blog niyh jd ok skit dr sblom2 niyh.. berjam-jam ak habiskan mase nak edit mende niyh semue.. alhamdulillah, siap jugak.. thanx gark at sape2 yg ad blog sbb bg inspirasi at aku nak decorate cm ner...:) haha...orang tu kate blog aku cam kanak2...ape aku kesah? asalkan aku bahagie...XD

" Kebahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki segala yang terbaik. Mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagiaan terletak kepada mereka yang menangis, mereka yang terluka, mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka. Cinta bermula dengan senyuman, mekar dengan ciuman dan berakhir dengan tangisan."

aku bahagie sampai jadi cam niyh ar...tapi bukan pelok owang... ak pelok teddy aku yg besar tu...XD
my lovely g-pah




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...